Kategorie

Facebook www.facebook.com/3jahudky.cz
Milí návštěvníci, nezapomeňte navštívit náš facebook pro informace o aktuálním dění na eshopu 3jahudky.cz, podělíme se o rady, tipy i plánované akce.
Blog www.3jahudky.cz/blog
Píšeme blog 3.jahůdek pro všechny zapálené maminky a tatínky, kteří hledají super tipy na dárky, nebo aktivity pro své ratolesti.

Novinky

Všechny novinky

Slevy

Nejprodávanější produkty

Kdy Vám zboží dodáme?

Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby.

Na kartě u  zboží napsáno v barevném rámečku:

skladem (zelené okýnko) nebo ihned k odeslání ( zelené okýnko )

Odesíláme obvykle během 1-3 pracovních  dnů od zpracování objednávky v závislosti na době objednání a na tom, na kterém skladu se dané zboží nachází.

Pokud je zboží takto označené objednáno do 11.00 hodiny polední je obvykle expedováno následující pracovní den. Pokud je objednáno později, zpracováváme objednávku až následující den a odesíláme den poté.

skladem externě nebo u dodavatele (oranžové okýnko)

Po ověření dostupnosti odesíláme obvykle během 2-5 pracovních dní od zpracováni objednávky.

zboží na objednání (oranžové okýnko)

Pravděpodobná doba naskladnění je uvedena přímo v rámečku.

                                                           Odesíláme ihned po naskladnění.

U zboží na objednání šitého na zakázku jako je především textilní příslušenství k postýlkám( povlečení, mantinely, nebesa , prostěradla atd.) včetně zavinovaček a matrací nelze udanou dobu u těchto produktů zaručit. Vždy závisí na vytíženosti výrobce a na jeho dodání  ušitého výrobku dodavateli. Prosíme proto o trpělivost. Jedná se především o výrobky značky Baby Nellys, Darland, Miminu....dodavatele Baby Nellys.

Bohužel se může stát , že po objednání zboží u dodavatele zjistíme jeho nedostupnost, nebo změnu termínu dodání.

Na změnu termínu dodáni nebo nemožnost dodání určitého druhu zboží VŽDY zákazníky informujeme e-mailem nebo telefonicky ihned po tomto zjištění.

Upozorňujeme Vás na to, že dobu dodání zboží externími dopravci nemůžeme ovlivnit. Případné stížnosti týkající se doby dodání zaviněnou přepravcem je nutné řešit přímo s dopravcem.

Dodáním zboží  se rozumí okamžik, kdy je Vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z Vaší strany.

Velice rádi Vám na dotaz ohledně dostupnosti a délce dodání konkrétního zboží, odpovíme.

Pokud potřebujete dodat zboží do určitého data, vždy prosím tuto skutečnost uveďte do poznámky v objednávce, abychom Vás mohli v případě nemožnosti dodání ve Vámi požadovaném termínu o tomto informovat. Děkujeme

Upozorňujeme zákazníky, že v období listopadu a prosince se může délka naskladnění a odeslání zboží o několik pracovních dnů prodloužit od doby pro konkrétní zboží obvyklé.

Opožďují se dodávky ze skladů i rozvozy přepravci.

Děkujeme za pochopení.

Výměna velikosti

Jak vyměnit špatnou velikost?

O výměně nás především předem informujte, abychom Vás mohli informovat na jakou adresu zboží na výměnu zaslat.

Veškerý sortiment koupený na našem internetovém obchodě odpovídá standardním konfekčním velikostem značek prodávaných v kamenných obchodech. 

U většiny zboží najdete popis s rozměry velikosti na základě kterých si můžete vybrat správnou velikost zboží do vaší objednávky. V případě výběru nevhodné velikosti vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jinou velikost.
Náklady spojené s výměnou nese zákazník. 

Pozor balík posílejte bez dobírky, dobírky nebudou vyzvednuty!!